Szukaj

Czym kierować się przy wyborze firmy SEO?

Jak znaleźć właściwą firmę SEO? Wybór odpowiedniej firmy SEO do pomocy przy pozycjonowaniu. Gdzie szukać dobrej firmy SEO? Czym kierować się przy wyborze firmy SEO? Na co zwrócić uwagę wybierając firmę SEO? Po czym poznać dobrą firmę SEO? Gdzie nie warto szukać firmy SEO? Dlaczego nie szukać SEO na Allegro?

Czym kierować się przy wyborze firmy SEO?

Po co mam szukać firmy SEO?

Czy wiesz, że 90% użytkowników polskiego internetu wykorzystuje wyszukiwarkę Google, aby znaleźć to, czego właśnie szuka w internecie. Liczba ta pokazuje jak bardzo ważna jest wysoka pozycja twojej strony  w wyszukiwarce Google. Więc może  warto już  teraz popracować nad widocznością swojej witryny firmowej? Jeśli nie znasz się na pozycjonowaniu to zapewne będziesz potrzebować pomocy firmy zajmującej się SEO.

Wybór firmy zajmującej się SEO, podobnie jak wybór innego dostawcy usług, nie jest trudnym zadaniem, jeśli szukasz we właściwym miejscu, zadając właściwe pytania.

Czym kierować się przy wyborze firmy SEO?

  1. Jak prezentuje się witryna firmy SEO ( Tutaj warto zwrócić uwagę na to czy witryna firmy, która chce nam oferować usługi pozycjonowania jest dość dobrze widoczna na słowa związane z ofertą pozycjonowania, nawet te na rynku lokalnym – dla nas dziwne jest to, że firmy, które chcą pomagać swoim klientom w działaniach SEO nie potrafią wypozycjonować swojej witryny czy też zoptymalizować jej pod kontem SEO. Widoczność witryny sprawdzisz Semstormem dostępnym pod tym adresem semstorm.com)
  2. Przejrzyj poprzednie historie sukcesów firmy SEO ( Sprawdź od jakiego czasu są w branży SEO, sprawdź jakich klientów pozycjonowali i z jakim Przechodząc przez portfel i projekty, nad którymi pracowali, da Ci to jasny obraz, czy firma SEO może zrealizować swoje obietnice.)
  3. Konkretne przykłady ich sukcesów nad klientami ( Dzięki temu punktowi sprawdzisz czy ich osiągnięcia to tylko puste słowa czy pokażą Ci konkretne przypadki z omówieniem swoich działań, które doprowadziły innych klientów do zwiększenia ruchu a nie tylko “pustych” pozycji, które nie zapewniły żadnego ruchu i sprzedaży klientowi)
  4. Forma kontaktu z firmą SEO ( Sprawdź czy firma podchodzi do twojego przypadku indywidualnie czy wysyła ofertę szablonowo bez większej analizy twojej witryny. Zwróć uwagę na to czy jest możliwość porozmawiania ze specjalistą SEO, który będzie się zajmował twoją witryną i weźmie pod uwagę Twoje indywidualne preferencje.)
  5. Przejdź do sekcji o firmie ( W tym miejscu zapoznasz się   z zespołem i ich kwalifikacjami co może pomóc w wyborze firmy seo)
  6. Sprawdź umowę z firmą SEO! ( To jest najważniejszy punkt ponieważ na rynku jest sporo pseudo firm, które żerują na naiwności klientów i najlepszym rozwiązaniem będzie sprawdzenie umowy, którą masz podpisać na usługi SEO z prawnikiem.)
  7. Cena usługi SEO (Nie ma czegoś takiego jak tanie pozycjonowanie, algorytm wyszukiwarki Google co chwilę się zmienia i dzięki temu specjaliści ds. SEO muszą zmieniać swoje metody pozycjonowania, ponosić większe koszty, przeznaczać więcej czasu na bezpieczne pozycjonowanie. Pamiętaj, że dobra firma musi zarobić aby zapewniła Ci dobre usługi SEO.)
  8. Raporty z działań firmy SEO (Bardzo ważne jest to aby firma SEO, która świadczy Ci usługi wysyłała szczegółowe raporty na temat swoich działań.)

Gdzie szukać dobrej firmy SEO?

Jak widać po powyższych punktach związanych z wyborem firmy SEO nie jest łatwo znaleźć dobrą firmę w gąszczu ofert ale według nas najlepiej firmy SEO szukać w takich miejscach jak:

Nie szukajmy profesjonalnej firmy SEO na Allegro. Dlaczego nie warto tego robić? Dobra firma SEO zna wartość swoich usług i nie narzeka na brak klientów a wręcz przeciwnie.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

Written by 

7 thoughts on “Czym kierować się przy wyborze firmy SEO?

  1. Dzięki za wzmiankę o SEMSTORM – wybaczamy literówkę, większość ma problem z naszą nazwą 😉
    Zachęcam wszystkich do przetestowania narzędzia. Mamy szereg bardzo fajnych funkcjonalności, dzięki którym możecie obserwować jak zmienia się widoczność waszej strony w wynikach wyszukiwania, szukać inspiracji przy opisach produktów czy artykułach i podglądać działania konkurencji z zakresu SEO/SEM 😉
    W razie pytań czy wątpliwości piszcie na support@semstorm.com.

  2. Literówka poprawiona, czasami zdarza się nawet najlepszym 😛

  3. Najbardziej podoba mi się punkt pierwszy! Jak firma która stara się nam pomóc w zakresie pozycjonowania naszej marki może sama być gdzieś nisko w rankingach? To tak jakby właściciel warsztatu samochodowego jeździł naprawiać własne auto do innego mechanika 😉

    1. To akurat mit. Skądś się wzięło powiedzenie szewc bez butów chodzi 😉

  4. Zgadzamy się z Tobą Przemku w 100% 🙂

  5. Mam pytanie do punktu pierwszego. Jeśli firma działa na rynku dopiero rok i ma kilka przeprowadzanych kampanii, to już powinna znajdować się w top wyszukiwaniach? Czy rok i początek rozwoju firmy to czas wystarczający na wypromowanie własnej marki przy pomocy pozycjonowania ?

  6. Jacku wszystko zależy od budżetu, w rok czasu też idzie zrobić konkretne efekty jeśli ma się odpowiedni budżet i wiedzę.

Skomentuj artykuł

 

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.