Koszt pozycjonowania strony internetowej

Koszt pozycjonowania strony internetowej. Co wpływa na cenę pozycjonowania strony? Zobacz koniecznie dlaczego dobre pozycjonowanie stron nie jest tanie. Cena pozycjonowania a jakość usługi.

Koszt pozycjonowania strony internetowej. Co wpływa na cenę pozycjonowania strony? Zobacz koniecznie dlaczego dobre pozycjonowanie stron nie jest tanie. Cena pozycjonowania a jakość usługi.

Pozycjonowanie stron kiedyś i dzisiaj

Pozycjonowanie stron to proces, który wymaga sporych kosztów, które związane są zarówno z kosztem naszej pracy, narzędziami ułatwiającymi pracę specjalisty seo, kosztem usług copywritterskich a przede wszystkim kosztem zdobycia wartościowych linków seo, które w chwili obecnej są najważniejszym czynnikiem rankingowym wpływającym na wysokie pozycje w wyszukiwarce Google.

Czasy w których wystarczyło wykorzystać “blasty” bądź kupić multikody w ogólnodostępnej grupie katalogów i mieć TOPy na wymarzone frazy minęły bezpowrotnie bo w chwili obecnej trzeba wykonać trochę więcej działań związanych z usługą pozycjonowania aby nasza usługa seo osiągnęła zamierzony efekt w postaci wysokich pozycji.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Wielu klientów zastanawia się za co tak naprawdę płacą firmie zajmującej się pozycjonowaniem? Powszechna opinia to płacenie za pozyskiwanie linków seo ale czy tak jest naprawdę? Jakich kosztów związanych z pozycjonowaniem nie widzą nasi klienci?

Warto zobaczyć infografikę przygotowaną przez marketingwsieci.pl , która w bardzo dobry sposób obrazuje ile kosztuje pozycjonowanie.

ile kosztuje pozycjonowanie strony

Źródło infografiki: http://marketingwsieci.pl/ile-kosztuje-pozycjonowanie-strony-infografika/

Co wpływa na cenę pozycjonowania strony?

Infografika świetnie obrazuje fakt, że każda dobra firma seo ponosi dość spore koszty związane z pozycjonowaniem stron internetowych swoich klientów. Trzeba wziąć pod uwagę to, że w zależności od branży a co za tym idzie konkurencyjności słów kluczowych, kondycji witryny pod względem optymalizacji , wielkości serwisu itp. te koszty będę się różniły.

Większość agencji seo w Polsce zanim rozpoczyna pozycjonowanie strony klienta, dzieli proces pozycjonowania na kilka etapów przedstawionych na załączonej infografice.

Co wchodzi w skład usługi pozycjonowania?

Etap 1) Audyt SEO

Audyt SEO to proces związany z analizą serwisu On-Page oraz Off-Page , zaczyna się od zróżnicowanej analizy, a następnie wnikliwej oceny i ostatecznej priorytetyzacji działań SEO mających na celu poprawę błędów, ujawnionych podczas analizy, aby poprawić pozycjonowanie strony.

Etap 2) Optymalizacja SEO

Optymalizacja SEO to usługa, która jest wykonywana po audycie SEO, ma na celu poprawienie błędów w kodzie, optymalizacje tagów, nagłówków, linkowania wewnętrznego, mobilności serwisu oraz szeregu innych bardzo istotnych zabiegów mających wpływ na pozycjonowanie serwisu.

Etap 3) Link Building

Link Building to chyba największe pole do popisu i kreatywności firmy pozycjonującej naszą stronę. W przypadku Link Buildingu znaczącą kwestię będzie odgrywał budżet przeznaczony na kampanię seo naszej strony bo to właśnie od niego zależy czy firma seo skupi się tylko na pozyskiwaniu linków seo pod wyszukiwarkę czy zainwestuje w linki, które oprócz pozycji przyniosą też wartościowy ruch dla naszej strony.

Etap 4) Analityka procesu pozycjonowania

Analityka w przypadku pozycjonowania jest jednym z ważniejszych procesów wykonywanych przez specjalistę seo, który podczas pozycjonowania naszej strony jest wstanie tak optymalizować i dostosowywać naszą kampanię aby osiągnąć zamierzone cele w przypadku pozycjonowania serwisu.

Etap 5) Zadowolony klient i zwiększona sprzedaż

Końcowy etap w którym nasz klient jest bardzo zadowolony z naszych usług seo jest chyba najważniejszy dla każdej firmy a  każdej szanującej się agencji seo  zależy aby klient oprócz pozycji osiągnął też większy ruch w swoim serwisie co przełoży się na sprzedaż naszego klienta.

Cena pozycjonowania a jakość usługi.

Pozycjonowanie nie jest procesem tanim w dzisiejszych czasach i trzeba mieć to na uwadze wybierając firmę świadczącą nam usługi pozycjonowania. Czy wysoka cena jest równoważna z jakością usługi pozycjonowania?

Mając już dość spore doświadczenie w branży seo wiemy, że zdarzą się przypadki, gdzie klient płacił kilka tysięcy abonamentu za pozycjonowanie serwisu i w zamian dostawał usługę wartą kilkaset złotych, która w dodatku nie zaowocowała wyznaczonymi celami biznesowymi. Wybierając serwis pozycjonowania najlepszym rozwiązaniem będzie jeśli znajdziemy kogoś z polecenia wśród znajomych ale jeśli nie mamy takiej możliwości to przed podpisaniem umowy spytajmy się firmy o jej osiągnięcia i inne ważne elementy, które zapobiegną naszemu rozczarowaniu.

Podsumowanie związane z kosztami pozycjonowania

Przedstawiliśmy dzięki infografice w dosyć przejrzysty sposób to, że czasy pozycjonowania za przysłowiowe grosze skończyły się i że warto zastanowić się kilka razy zanim wybierzemy taniego wykonawcę usług pozycjonowania. Dobre usługi pozycjonowania stron w dzisiejszych czasach nie są bardzo tanie i na pewno nie warto na tego typu promocji oszczędzać.
wypas owiec w bieszczadach