Semtalk.pl

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

  • Skuteczne strategie SEO
  • Doświadczenie w najbardziej wymagających branżach
  • Przejrzyste zasady rozliczania
pink image

Kto może skorzystać z naszych usług pozycjonowania?

Z naszej pomocy w pozycjonowaniu (SEO) strony mogą skorzystać właściciele

Firm
ogólnopolskich

Firm
lokalnych

Blogów
osobistych

Sklepów
internetowych

Jak wygląda pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron w naszej firmie wykonywane jest według następujących kroków:

1

Audyt SEO

Początek naszej współpracy rozpoczynamy od Audytu SEO, który pokaże z jakimi błędami boryka się Twoja strona internetowa i co należy w niej poprawić, aby odnieść sukces w wyszukiwarce Google.

2

Optymalizacja SEO

Po audycie SEO wykonujemy optymalizację SEO, która ma na celu polepszenie wielu elementów na stronie wpływających na pozycje Twojej strony w wyszukiwarce Google.

3

Analiza konkurencji

Po optymalizacji przechodzimy do analizy konkurencji w Twojej branży. Dokładna analiza pomoże nam ocenić z jaką konkurencją będziemy walczyć, jakie działania należy podjąć, jakie środki należy przeznaczyć, aby odnieść sukces.

4

Analiza słów kluczowych

Po analizie konkurencji wykonujemy analizę słów kluczowych i wybieramy najbardziej wartościowe frazy dla Twojego biznesu.

5

Strategia pozycjonowania

Po analizie konkurencji i wyborze słów kluczowych przedstawimy Ci kompletną strategię pozycjonowania, która będzie zawierała szczegółowy plan działania dla Twojej strony.

6

Pozyskiwanie linków

Pozyskujemy wyłącznie wartościowe linki dla Twojej strony, które wpływają pozytywnie na pozycje Twojej strony.

7

Plan contentowy

Przygotujemy dla Twojej strony dedykowany plan contentowy. Nowe treści na Twojej stronie pomogą zagospodarować nowe frazy i zwiększyć ruch na pozycjonowanej stronie.

8

Analiza i raportowanie

Cały czas analizujemy działania swojej pracy w raz ze zmieniającymi się algorytmami dostosowujemy Twoją stronę pod nie. Na koniec miesiąca dostaniesz szczegółowy raport z wykonanych prac.

Pozycjonowanie to proces, który polega na optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarki Google. Głównym celem pozycjonowania jest poprawienie widoczności witryny w najpopularniejszej wyszukiwarce na rynku Google.

SEO to akronim angielskiego terminu „search engine optimization”, czyli „optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek”.

Pozycjonowanie to proces, który polega na przystwosowaniu witryny tak, aby osiągała najlepsze wyniki w Google. W prostym tłumaczeniu polega to na optymalizacji technicznej, optymalizacji treści, tworzeniu wartościowych treści oraz optymalizacji pod użytkownika.

Pozycjonowanie to czynność, która jest potrzebna każdej firmie, która chce pozyskiwać klientów z internetu.

W przypadku pozycjonowania nie da się określić jak długo trwa pozycjonowanie, ponieważ jest to zależne od wielu czynników, które mają na to wpływ. Najważniejsze czynniki, które mają wpływ na czas pozycjonowania to budżet, który mamy przeznaczony na działania, konkurencyjność danej branży, współpraca z działem IT i wiele innych czynników.

Pozycjonować można nieskończenie wiele fraz, warto wybrać te najbardziej wartościowe dla naszego biznesu. W przypadku pozycjonowania warto skupić się na konwersyjnych frazach jeśli mamy na to odpowiedni budżet. W przypadku mniejszych budżetów warto skupić się na konwersyjnym long tailu.

Najłatwiej jest weryfikować efekty pozycjonowania poprzez wzrost sprzedaży/konwersji w naszej witrynie. Następnie warto też sprawdzić wzrost widoczności w popularnych narzędziach typu: Ahrefs, Semstorm, Senuto.

Do rozpoczęcia pozycjonowania niezbędna jest gotowa strona internetowa, uzupełniona o podstawowe treści oraz budżet na działania SEO.

W przypadku naszej firmy, kierujemy się przejrzystością działań, gdzie tłumaczymy na czym polega nasza usługa, ile kosztuje, ile zarabiamy, ile przeznaczone jest na działania. Wychodzimy z założenia, że warto to przedstawić na początku bo nie jesteśmy firmą, która robi profesjonalne usługi SEO za darmo.

Na koszt pozycjonowania ma wpływ branża w jakiej działasz, w jakiej kondycji jest zastana witryna i kilka innych czynników.

W większości wypadków nie, ale czasami doradzamy naszym klientom pewne zmiany, aby dostosować witrynę do aktualnych trendów, konkurencji.

Efekty pozycjonowania są uzależnione od branży w której działasz, budżetu na działania SEO oraz tego w jakiej kondycji jest Twoja strona.

Wyszukiwarka Google jest w pełni zautomatyzowaną wyszukiwarką korzystającą z programów nazywanych robotami indeksującymi, które regularnie przeglądają różne zakątki sieci w poszukiwaniu nowych stron internetowych i dodają je do indeksu.

Wyszukiwarka Google działa w 3 etapach i nie wszystkie strony przechodzą przez każdy z nich:

1) Skanowanie: Google pobiera tekst, obrazy i filmy ze stron znalezionych w internecie, korzystając z automatycznych programów nazywanych robotami.

2) Indeksowanie: Google analizuje tekst, obrazy i pliki wideo na stronie, a następnie przechowuje informacje w indeksie Google, czyli w dużej bazie danych.

3)Wyświetlanie wyników wyszukiwania: gdy użytkownik wyszukuje informacje w Google, wyszukiwarka zwraca informacje pasujące do jego zapytania.

W przypadku mało konkurencyjnych branż jest możliwość jednorazowego pozycjonowania, gdzie firma zrobi podstawowy audyt, przygotuje odpowiednie treści, pozyska wartościowe linki i strona będzie stabilna, ale najczęściej ma to miejsce w przypadku branż mało konkurencyjnych, gdzie inni SEOwcy nie działają.

Skorzystaj z pomocy ekspertów SEO

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania oferty na skuteczne pozycjonowanie (SEO)

    Najnowsze wpisy na naszym blogu:

    Aktualna wiedza na temat SEO i nie tylko

    24.08.2022

    SERM co to jest?

    Co to jest SERM (Search Engine Reputation Management)? SERM czyli zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach, które odnosi się do ciągłego monitorowania i wpływania na wizerunek marki w internecie. Głównym celem pozycjonowania wizerunkowego jest radzenie sobie z negatywnymi opiniami, negatywnymi wzmiankami o firmie oraz budowanie pozytywnego wizerunku marki w internecie. Czym jest SERM? Na czym polega pozycjonowanie […]
    23.08.2022

    Co to jest adres URL i jak powinien wyglądać?

    Co to jest adres URL i jak powinien wyglądać? Adres URL (Uniform Resource Locator) to nic innego jak adres danego unikalnego zasobu w sieci. Czy jest adres url i jak tworzyć przyjazne adresy url pod SEO? W naszym poradniku dowiesz się jak tworzyć poprawnie adresy URL, które wpłyną na pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Czego unikać […]
    22.08.2022

    Co to jest SEO? Jak zoptymalizować i wypozycjonować stronę w 2022

    SEO co to jest? Optymalizacja i pozycjonowanie strony w Google SEO (search engine optimization) to skrót, który oznacza w prostym tłumaczeniu optymalizację strony pod wyszukiwarkę Google. Jeśli zależy Ci na tym, aby Twoja strona zajmowała wysokie pozycje w wyszukiwarce Google to powinieneś zrozumieć na czym polega dokładnie SEO. Czym jest SEO? Czy SEO jest trudne? […]

    Gdzie wykonujemy pozycjonowanie stron?

    Pozycjonowanie lokalne wykonujemy w następujących lokalizacjach:

    Pozycjonowanie Andrychów | Pozycjonowanie Bydgoszcz | Pozycjonowanie Gdynia | Pozycjonowanie Głogów | Pozycjonowanie Kędzierzyn Koźle | Pozycjonowanie Kraków | Pozycjonowanie Leszno | Pozycjonowanie Lublin | Pozycjonowanie Łódź | Pozycjonowanie Olsztyn | Pozycjonowanie Oświęcim | Pozycjonowanie Radom | Pozycjonowanie Rzeszów | Pozycjonowanie Szczecin | Pozycjonowanie Toruń | Pozycjonowanie Wałbrzych | Pozycjonowanie Warszawa | Pozycjonowanie Włocławek | Pozycjonowanie Wrocław | Pozycjonowanie Wschowa | Pozycjonowanie Żory | Pozycjonowanie Zamość | Pozycjonowanie Będzin | Pozycjonowanie Jarosław | Pozycjonowanie Biała Podlaska | Pozycjonowanie Chełm | Pozycjonowanie Rybnik | Pozycjonowanie Gniezno | Pozycjonowanie Piaseczno | Pozycjonowanie Legionowo | Pozycjonowanie Jasło | Pozycjonowanie Sanok | Pozycjonowanie Dębica | Pozycjonowanie Krosno | Pozycjonowanie Tarnobrzeg | Pozycjonowanie Stalowa Wola | Pozycjonowanie Mielec | Pozycjonowanie Bielsko-Biała | Pozycjonowanie Przemyśl | Pozycjonowanie Gdańsk | Pozycjonowanie Wejherowo | Pozycjonowanie Ełk | Pozycjonowanie Elbląg | Pozycjonowanie Kalisz | Pozycjonowanie Łomża | Pozycjonowanie Siedlce | Pozycjonowanie Pruszków | Pozycjonowanie Płock | Pozycjonowanie Ostrołęka | Pozycjonowanie Lubin | Pozycjonowanie Grudziądz | Pozycjonowanie Inowrocław | Pozycjonowanie Bolesławiec | Pozycjonowanie Brodnica | Pozycjonowanie Świdnica | Pozycjonowanie Legnica | Pozycjonowanie Jelenia Góra | Pozycjonowanie Ostrów Wielkopolski | Pozycjonowanie Trójmiasto | Pozycjonowanie Świętochłowice |