Semtalk.pl

Audyt SEO

Sprawdź czy Twoja strona jest przygotowana do pozycjonowania w wyszukiwarce Google.

niebieska lupa

Jak przebiega proces audytu SEO?

01

Przesyłasz nam stronę internetową

02

Wyceniamy pracę i akceptujesz wycenę

03

Przesyłamy fakturę do opłacenia

04

Rozpoczynamy pracę nad audytem

05

Prezentujemy wyniki audytu w raporcie PDF z wyjaśnieniami

Co zawiera audyt SEO?

Nasz audyt SEO zawiera wyłącznie konkretne informacje w postaci wykrytych błędów i rekomendacji do wdrożenia. Za pośrednictwem naszego audytu zostanie przeprowadzona:

Analiza widoczności serwisu

Analiza techniczna serwisu

Analiza treści

Analiza strategii linkowania

zielona lupa

Kiedy warto wykonać audyt SEO?

  • Po stworzeniu strony internetowej
  • Przed rozpoczęciem pozycjonowania
  • Po po migracji strony
  • Po zmianie firmy SEO
  • Po przebudowanie strony
  • Po zmianie szablonu
  • Po spadkach w ruchu lub pozycjach

Kto może skorzystać z naszego audytu SEO?

  • Właściciele firm ogólnopolskich
  • Właściciele firm lokalnych
  • Właściciele blogów osobistych
  • Właściciele sklepów internetowych

Jakie są korzyści z wykonania audytu SEO?

  • Poznasz mocne i słabe strony swojej witryny
  • Dostaniesz wskazówki jak rozwiązać problemy
  • Wdrożenie rekomendacji wpłynie na SEO

Co wpływa na cenę audytu SEO?

ptaszek

Zakres audytu SEO

ptaszek

Wielkość i rodzaj strony

ptaszek

Czas potrzebny na jego wykonanie

Audyt SEO to analiza strony internetowej podczas której wykfalifikowany specjalista SEO dogłębnie bada przystosowanie strony do pozycjonowania w wyszukiwarce Google za pomocą różnorakich narzędzi SEO i własnej wiedzy.

Na koszt audytu SEO ma wpływ wiele zmiennych. Ceny podstawowych audytów SEO dla małych stron lokalnych zaczynają się już w przedziale 500-1000 zł. W celu poznania dokładnej wyceny skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

Właściciele nowych stron powinni się zastanowić nad przeprowadzeniem audytu SEO dla ich nowo powstałej strony internetowej, ponieważ przeprowadzenie audytu SEO i wprowadzenie poprawek umożliwi im lepsze osiąganie wyników w Google.

Darmowy audyt SEO, który jest przeprowadzany przez różne dostępne narzędzia internetowe nie jest szczegółowym audytem. Darmowy audyt pokazuje tylko podstawowe błędy na stronie i nie zastąpi nigdy porządnego audytu wykonanego przez doświadczonego specjalistę. W takim wypadku warto zainwestować w dobry indywidualny audyt u sprawdzonego specjalisty lub agencji SEO.

Po przeprowadzeniu audytu SEO będziesz wiedział w jakiej kondycji jest Twoja strona internetowa i czy jest przygotowana do pozycjonowania w Google.

Audyt SEO warto przeprowadzać co jakiś czas, aby upewnić się, że wszystko z naszą stroną jest dobrze. Czasami podczas zmian na stronie, wgraniu nowego szablonu, wtyczek coś może się popsuć się na naszej stronie i uniemożliwić lub utrudnić proces pozycjonowania.

Skorzystaj z pomocy ekspertów SEO

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania oferty

[contact-form-7 id=”14″ title=”Formularz 1″]