Audyt SEO
Sprawdź czy Twoja strona jest przygotowana do pozycjonowania w wyszukiwarce Google.
Jak przebiega proces audytu SEO?
01
Przesyłasz nam stronę internetową
02
Wyceniamy pracę i akceptujesz wycenę
03
Przesyłamy fakturę do opłacenia
04
Rozpoczynamy pracę nad audytem
05
Prezentujemy wyniki audytu w raporcie PDF z wyjaśnieniami
Co zawiera audyt SEO?
Nasz audyt SEO zawiera wyłącznie konkretne informacje w postaci wykrytych błędów i rekomendacji do wdrożenia. Za pośrednictwem naszego audytu zostanie przeprowadzona:
Analiza widoczności serwisu
Analiza techniczna serwisu
Analiza treści
Analiza strategii linkowania
Kiedy warto wykonać audyt SEO?
- Po stworzeniu strony internetowej
- Przed rozpoczęciem pozycjonowania
- Po po migracji strony
- Po zmianie firmy SEO
- Po przebudowanie strony
- Po zmianie szablonu
- Po spadkach w ruchu lub pozycjach
Kto może skorzystać z naszego audytu SEO?
- Właściciele firm ogólnopolskich
- Właściciele firm lokalnych
- Właściciele blogów osobistych
- Właściciele sklepów internetowych
Jakie są korzyści z wykonania audytu SEO?
- Poznasz mocne i słabe strony swojej witryny
- Dostaniesz wskazówki jak rozwiązać problemy
- Wdrożenie rekomendacji wpłynie na SEO
Co wpływa na cenę audytu SEO?
Zakres audytu SEO
Wielkość i rodzaj strony
Czas potrzebny na jego wykonanie
Audyt SEO to analiza strony internetowej podczas której wykfalifikowany specjalista SEO dogłębnie bada przystosowanie strony do pozycjonowania w wyszukiwarce Google za pomocą różnorakich narzędzi SEO i własnej wiedzy.
Na koszt audytu SEO ma wpływ wiele zmiennych. Ceny podstawowych audytów SEO dla małych stron lokalnych zaczynają się już w przedziale 500-1000 zł. W celu poznania dokładnej wyceny skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Właściciele nowych stron powinni się zastanowić nad przeprowadzeniem audytu SEO dla ich nowo powstałej strony internetowej, ponieważ przeprowadzenie audytu SEO i wprowadzenie poprawek umożliwi im lepsze osiąganie wyników w Google.
Darmowy audyt SEO, który jest przeprowadzany przez różne dostępne narzędzia internetowe nie jest szczegółowym audytem. Darmowy audyt pokazuje tylko podstawowe błędy na stronie i nie zastąpi nigdy porządnego audytu wykonanego przez doświadczonego specjalistę. W takim wypadku warto zainwestować w dobry indywidualny audyt u sprawdzonego specjalisty lub agencji SEO.
Po przeprowadzeniu audytu SEO będziesz wiedział w jakiej kondycji jest Twoja strona internetowa i czy jest przygotowana do pozycjonowania w Google.
Audyt SEO warto przeprowadzać co jakiś czas, aby upewnić się, że wszystko z naszą stroną jest dobrze. Czasami podczas zmian na stronie, wgraniu nowego szablonu, wtyczek coś może się popsuć się na naszej stronie i uniemożliwić lub utrudnić proces pozycjonowania.
Skorzystaj z pomocy ekspertów SEO
Skontaktuj się z nami w celu uzyskania oferty
[contact-form-7 id=”14″ title=”Formularz 1″]