Szukaj

Co to jest click-to-message ads?

Co to jest click-to-message ads? Google wprowadza click-to-message ads. Czy warto będzie korzystać z click-to-message ads?

Co to jest click-to-message ads
https://adwords.googleblog.com/2016/10/click-to-message-ads-bring-new-and-easy.html

Co to jest click-to-message ads?

Click-to-message ads – To funkcjonalność wprowadzona przez Google w AdWords, która umożliwia internautom szybkie wysłanie SMS-a do reklamodawcy.

Rynek zaawansowanych urządzeń mobilnych – smartfonów i tabletów – jest w fazie stałego i dynamicznego rozwoju, świadomy tego faktu Google wciąż kładzie nacisk na wprowadzanie zmian ułatwiających korzystanie ze swojej wyszukiwarki właścicielom urządzeń mobilnych jak i reklamodawcą, którzy mogą coraz efektywniej wykorzystywać potencjał mobile.

Jak skonfigurować click-to-message ads?

Rozszerzenia wiadomości są obecnie dostępne dla nielicznych, ale Google obiecuje, że będą dostępne w ciągu najbliższych tygodni dla wszystkich reklamodawców.

Na karcie Rozszerzenia reklam, reklamodawcy mogą tworzyć rozszerzenia wiadomości albo na grupie reklam lub kampanii. Tworzenie nowego rozszerzenia wiadomość otwiera następujący wiersz:

jak ustawić click-to-message ads

Czy warto będzie korzystać z click-to-message ads?

Te pytanie chyba dla wielu marketerów nie wymaga odpowiedzi zważywszy po tym gdy otrzymaliśmy ostatnio raport od firmy StatCounter, która zajmuje się analizą ruchu internetowego i gdzie jasno widać, że mobile wyprzedził desktopa.

ruch mobilny wyprzeda desktopa

Ci którzy już teraz próbują spieniężyć ruch mobilny na swoich projektach widzą dokładnie, że mobile to już nie tylko przystosowana strona pod te urządzenia ale także inne ważne funkcjonalności na stronie i formy reklamy dostosowane pod mobile.

 

Jakie jest wasze zdanie na temat nowej funkcjonalności click-to-message ads?

[Głosów:1    Średnia:5/5]

Written by 

Skomentuj artykuł

 

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.