Co to jest Google Ad Grants?

Co to jest Google Ad Grants? Szybki przewodnik po programie Google Grants, Google AdWords dla organizacji non-profit. Dowiedz się jakie możliwości daje Google Ad Grants! 

Co to jest Google Ad Grants?

Co to jest Google Ad Grants?

Google Ad Grants -Program Google dla Organizacji Non-profit, który daje zakwalifikowanym organizacjom dostęp do bezpłatnego korzystania z płatnych usług Google, a także do specjalnych funkcji przeznaczonych dla organizacji tego typu.

Co zrobić, aby zakwalifikować się do Google Ad Grants?

  • Wziąć udział w programie Google dla Organizacji Non-Profit poprzez ten link 
  • Potwierdzić i zaakceptować wymagane przez Google oświadczenia dotyczące niestosowania dyskryminacji oraz przyjmowania i wykorzystywania darowizn
  • Mieć działającą witrynę z merytoryczną treścią.
  • Organizacja musi być aktualnie zarejestrowana w Technologie.org.pl, regionalnym oddziale TechSoup Global
  • Organizacja musi należeć do jednej z tych kategorii:

1) Organizacje Pożytku Publicznego zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) prowadzonym przez Ministerstwo Sprawiedliwości

2) Fundacje i stowarzyszenia zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS), które nie mają statusu Organizacji Pożytku Publicznego

Jakie organizacje nie kwalifikują się do programu Google Grants?

  • Podmioty lub organizacje państwowe
  • Szpitale lub firmy medyczne
  • Szkoły, centrum opieki nad dziećmi, instytucje akademickie lub uniwersytety (działy charytatywne organizacji edukacyjnych mogą uczestniczyć w programie).

Jak utrzymać uprawnienia w Google Ad Grants?

Gdy już posiadasz grant od Google to najtrudniejsze jest to aby utrzymać się w programie.Zobacz więc, w jaki sposób utrzymać uprawnienia w programie Google Ad Grants?

  • Reklamy organizacji charytatywnej muszą prowadzić wyłącznie do jednej domeny, witryny zatwierdzonej w zgłoszeniu.
  • Organizacja musi aktywnie zarządzać kontem AdWords, logując się przynajmniej raz w miesiącu i dokonując w ciągu 90 dni co najmniej jednej zmiany.
  • Reklamy i słowa kluczowe powinny odzwierciedlać program i działalność organizacji.
  • W programie nie jest dozwolona reklama ściśle komercyjna. Jeśli promujesz produkty lub usługi, 100% przychodów musisz przeznaczać bezpośrednio na realizację programu organizacji.
  • Reklamy nie mogą prowadzić do stron zawierających głównie linki do innych witryn.
  • Reklamy nie mogą promować produktów finansowych (jak kredyty hipoteczne czy karty kredytowe) ani nakłaniać do przekazywania samochodów, łodzi czy innych dóbr.
  • W Twojej witrynie nie mogą wyświetlać się reklamy Google AdSense ani linki reklamowe podmiotów stowarzyszonych.

Ograniczenia w Google Ad Grants

  • Budżet dzienny wynosi $329 USD, tj. ok. $10,000 USD miesięcznie.
  • Limit max. kosztu kliknięcia (CPC) wynosi$2.00 USD.
  • Program Google Ad Grants pozwala tylko na kampanie kierowane na słowa kluczowe.
  • W programie Google Ad Grants dozwolone są tylko reklamy tekstowe wyświetlane na stronach wyników wyszukiwania Google pod reklamami płatnymi.

Podsumowanie

  • 10 tys. USD do wykorzystania na reklamy w Google Ads
  • Google Ad Grants ułatwia ludziom przekazywanie darowizn na Twój cel
  • Aby wziąć udział w programie Google Grants organizacja musi spełnić pewne wymagania
  • Google Ad Grants działa podobnie jak reklamy internetowe Google Ads
  • Twoje reklamy Google Ad Grants będą całkowicie tekstowe (nie będą zawierały filmów ani obrazów)
  • Maksymalny koszt kliknięcia (CPC) wynosi 2 USD
[Głosów:2    Średnia:5/5]

Written by 

Hej, Od kilku lat prowadzę tego bloga na którym staram się przekazać ciekawe rzeczy na temat SEO. Pozycjonowaniem zajmuje się już od dobrych kilku lat z dość dobrymi efektami w różnych branżach. Jeśli szukasz freelancera SEO na terenie Wrocławia, masz odpowiedni budżet na działania, masz dość wkładania kasy w nieefektywne SEO to napisz do mnie na FB >>Kliknij tutaj>> Pozdrawiam, Paweł Zacharczuk