Google Ad Grants – czym jest program i jak skorzystać?
Google Ad Grants umożliwia organizacjom non-profit, które spełniają odpowiednie kryteria, zamieszczanie bezpłatnych reklam Google AdWords. Czym jest Google Ad Grants? Czy można mieć jednocześnie konto Ad Grants i standardowe konto Google Ads? Jakie są wymagania programu Google Ad Grants? Na te i inne pytania odnośnie Google Ad Grants znajdziesz odpowiedź w naszym artykule.Co to jest Google Ad Grants?
Google Ad Grants to program skierowany do organizacji non-profit. Organizacje non-profit po spełnieniu odpowiednich wytycznych mogą otrzymać 10 000 dol. miesięcznie w formie budżetu na reklamy w wyszukiwarce wyświetlane na stronie Google.com.
Jakie są wymagania Google Ad Grants?
Organizacja, która chce się zakwalifikować do programu Google Ad Grants musi spełniać następujące wymagania:
- Twoja organizacja musi być odpowiednią organizacją non-profit (Organizacja musi być aktualnie zarejestrowana w Technologie.org.pl, regionalnym oddziale TechSoup Global. Organizacja musi być zarejestrowana przez odpowiednie instytucje albo uznana przez nie za: (1) organizację pożytku publicznego, (2) fundację działającą na rzecz pożytku publicznego, (3) stowarzyszenie działające na rzecz pożytku publicznego lub (4) organizację religijną.)
- Twoja organizacja musi posiadać wysokiej jakości stronę internetową (która spełnia zasady dotyczące witryn.)
- Twoja organizacja musi być w stanie spełnić zasady programu.
Kiedy organizacja nie kwalifikuje się do udziału w programie Google Ad Grants?
Organizacja
nie kwalifikuje się do udziału w programie Google dla Organizacji Non-Profit, jeśli jest:
- podmiotem lub organizacją państwową,
- szpitalem lub placówką służby zdrowia (działy charytatywne lub fundacje związane z placówką służby zdrowia mogą uczestniczyć w programie),
- szkołą, instytucją akademicką lub uniwersytetem (działy charytatywne organizacji edukacyjnych mogą uczestniczyć w programie). Więcej informacji o programach Google dla instytucji edukacyjnych znajdziesz na stronie Google for Education.
Czy warto wziąć udział w Google Ad Grants?
Organizacja, która spełnia wytyczne programu Google powinna skorzystać z okazji jaką daje Google i wziąć udział w Google Ad Grants. Kampanie Ad Grants nic Cię nie kosztują. Po zakwalifikowaniu się do programu otrzymasz budżet w wysokości do 10 000 dol. na reklamy w wyszukiwarce do wykorzystania w różnych kampaniach. Swoje działania możesz również wspomóc standardowymi działaniami w Google ADs lub zlecić
pozycjonowanie strony organizacji wykwalifikowanej
agencji SEO.
Można mieć jednocześnie konto Ad Grants i standardowe konto Google Ads bo program nie wyklucza takiej możliwości.
Udział w Google Ad Grants jest darmowy. Za kampanie Ad Grants nic nie płacisz.
Budżet w programie Google Ad Grants wynosi do 10 000 dolarów.
Budżetu w programie Google Ad Grants nie musić wykorzystywać co miesiąc bo nie ma takiego wymogu.