Semtalk.pl

Google Ad Grants – czym jest program i jak skorzystać?

Google Ad Grants umożliwia organizacjom non-profit, które spełniają odpowiednie kryteria, zamieszczanie bezpłatnych reklam Google AdWords. Czym jest Google Ad Grants? Czy można mieć jednocześnie konto Ad Grants i standardowe konto Google Ads? Jakie są wymagania programu Google Ad Grants? Na te i inne pytania odnośnie Google Ad Grants znajdziesz odpowiedź w naszym artykule.Google Ad Grants to program skierowany do organizacji non-profit

Co to jest Google Ad Grants?

Google Ad Grants to program skierowany do organizacji non-profit. Organizacje non-profit po spełnieniu odpowiednich wytycznych mogą otrzymać 10 000 dol. miesięcznie w formie budżetu na reklamy w wyszukiwarce wyświetlane na stronie Google.com.

Jakie są wymagania Google Ad Grants?

Organizacja, która chce się zakwalifikować do programu Google Ad Grants musi spełniać następujące wymagania:
  1. Twoja organizacja musi być odpowiednią organizacją non-profit (Organizacja musi być aktualnie zarejestrowana w Technologie.org.pl, regionalnym oddziale TechSoup Global. Organizacja musi być zarejestrowana przez odpowiednie instytucje albo uznana przez nie za: (1) organizację pożytku publicznego, (2) fundację działającą na rzecz pożytku publicznego, (3) stowarzyszenie działające na rzecz pożytku publicznego lub (4) organizację religijną.)
  2. Twoja organizacja musi posiadać wysokiej jakości stronę internetową (która spełnia zasady dotyczące witryn.)
  3. Twoja organizacja musi być w stanie spełnić zasady programu.

Kiedy organizacja nie kwalifikuje się do udziału w programie Google Ad Grants?

Organizacja nie kwalifikuje się do udziału w programie Google dla Organizacji Non-Profit, jeśli jest:

Czy warto wziąć udział w Google Ad Grants?

Organizacja, która spełnia wytyczne programu Google powinna skorzystać z okazji jaką daje Google i wziąć udział w Google Ad Grants. Kampanie Ad Grants nic Cię nie kosztują. Po zakwalifikowaniu się do programu otrzymasz budżet w wysokości do 10 000 dol. na reklamy w wyszukiwarce do wykorzystania w różnych kampaniach. Swoje działania możesz również wspomóc standardowymi działaniami w Google ADs lub zlecić pozycjonowanie strony organizacji wykwalifikowanej agencji SEO.
5/5 - (1 vote)

Można mieć jednocześnie konto Ad Grants i standardowe konto Google Ads bo program nie wyklucza takiej możliwości.

Udział w Google Ad Grants jest darmowy. Za kampanie Ad Grants nic nie płacisz.

Budżet w programie Google Ad Grants wynosi do 10 000 dolarów.

Budżetu w programie Google Ad Grants nie musić wykorzystywać co miesiąc bo nie ma takiego wymogu.

Skorzystaj z pomocy ekspertów SEO

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania oferty