Semtalk.pl

Czym jest Google Merchant Center?

Google Merchant Center to narzędzie od Google, które służy do przesyłania danych produktów oraz informacji o sklepie.  Prezentuj swoje produkty kupującym za pomocą Google Merchant Center w kanałach płatnych i bezpłatnych, wyświetlając informacje o produktach w przestrzeni Google. Co to jest Google Merchant Center? Jak zarejestrować się w Google Merchant Center? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym poradniku o usłudze Google Merchant Center.Google Merchant Center

Co to jest Google Merchant Center?

Google Merchant Center to usługa Google, która umożliwia sprzedaż produktów z twojego sklepu w wyszukiwarce oraz innych usługach Google. Produkty w Google Merchant Center możemy wyświetlać w kanałach płatnych i bezpłatnych. Reklamy produktowe w Google Merchant Center są dostępne w ponad 90 krajach, dzięki czemu możesz sprzedawać swoje produkty globalnie.

Jakie są wytyczne usługi Google Merchant Center?

Przed założenie konta w Google Merchant Center warto zapoznać się z wytycznymi Merchant Center, które są wymienione poniżej: Dokładne informacje o wytycznych Google Merchant Center można przeczytać pod tym linkiem:  https://support.google.com/merchants/answer/6363310?hl=pl

Jak zarejestrować się w Google Merchant Center?

Rejestracja w Google Merchant Center rozpoczyna się o wejścia w link https://merchants.google.com/ lub jeśli nie posiadasz konta Google (np. Gmail) od założenie Gmaila wchodząc na stronę accounts.google.com i następnie po skonfigurowaniu konta wchodzimy w link https://merchants.google.com/. Następnie pokaże nam się panel administracyjny Google Merchant Center, gdzie będziemy poproszeniu o przesłanie witryny do weryfikacji, aby zacząć wyświetlać produkty w Google. Po tym kroku zostaje nam już konfiguracja pozostałych informacji i kampanii w Google Merchant Center.

Jak usunąć konto w Google Merchant Center?

Konto Google Merchant Center może usunąć administrator w dowolnym momencie. Po usunięciu konta jego użytkownicy zostaną powiadomieni e-mailem. Wszyscy użytkownicy konta natychmiast stracą do niego dostęp. Reklamy produktowe i inne funkcje Merchant Center zostaną wyłączone w ciągu 48 godzin. Twoje produkty zostaną odrzucone, a reklamy i bezpłatne informacje o produktach przestaną się wyświetlać. Jak w kilku krokach usunąć konto w Google Merchant Center:
  1. Zaloguj się na konto Merchant Center.
  2. Kliknij ikonę narzędzia [koło zębate], a następnie w sekcji „Ustawienia” wybierz Ustawienia konta.
  3. Kliknij Ustawienia konta.
  4. Wybierz Usuń konto.
  5. Zapoznaj się z wyłączeniem odpowiedzialności.
  6. Kliknij Usuń konto.

Czy warto korzystać z Google Merchant Center?

GMC to narzędzie, które warto przetestować dla swojego sklepu internetowego bo dzięki szeregowi funkcji oraz precyzyjnym narzędziom do zgłaszania naruszeń pozwala kierować właściwe produkty do odpowiednich klientów na różne sposoby. Google MerChant Center (GMC) jest bardzo proste w obsłudze, zasugeruje Ci kolejne kroki i wyświetli zadania, które zostały już zakończone. Warto przetestować każdą możliwość reklamy prowadząc swój sklep internetowy i nie ograniczać się do pozycjonowania.
5/5 - (1 vote)

Skorzystaj z pomocy ekspertów SEO

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania oferty

[contact-form-7 id="14" title="Formularz 1"]